Uwaga, uwaga!

Oto jubileuszowa 10 edycja Szkolnego Konkursu Fotograficznego „Mój dom – moja flaga”.

Przedszkolaki, zerówkowicze, uczniowie kl. 1-8, nauczyciele! Pokażcie, że jesteście „biało-czerwoni”!

Nie może Was zabraknąć!

Link do posta na FB: ZOBACZ

Przeczytajcie koniecznie zasady udziału znajdujące się poniżej.
❤️????????


Zasady 10.edycji Szkolnego Konkursu Fotograficznego „Mój dom – moja flaga”

Zasady ogólne

  1. Udział w konkursie ma na celu promowanie postawy patriotycznej, obywatelskiej i kultury publikacji wizerunku w sieci Internet.
  2. Udział w konkursie jest dobrowolny.
  3. Udział w konkursie mogą wziąć przedszkolaki, zerówkowicze, uczniowie klas 1-8 oraz nauczyciele SP1.
  4. Biorąc udział w konkursie wyraża się zgodę na publikację wizerunku i podania podstawowych danych osobowych oraz na publikację przesłanej pracy przez organizatora na jego stronie internetowej, prasie lokalnej i innych mediach.
  5. Zdjęcie lub obraz stworzony (np. w programie graficznym) musi przedstawiać element patriotyczny – flagę, kokardę lub inny symbol narodowy.
  6. Zdjęcie musi być opublikowane 11 listopada 2023 r. (od godz. 00:00 do 23:59) na szkolnym profilu Facebook SP1 w poście z ogłoszeniem konkursu.
  7. Na zdjęciu musi znajdować się przynajmniej jedna osoba wymieniona w pkt. 3.
  8. Wraz z publikacją zdjęcia należy podać imię, nazwisko i klasę/grupę uczestnika.
  9. Jeśli na zdjęciu jest więcej niż jedna osoba, należy podać dane każdej z nich.

Nagrody

  1. Organizator nagrodzi:
    1. zdjęcie które uzyska najwięcej polubień – nie budzących zastrzeżeń pod kątem wykorzystania serwisów do wymiany tzw. „lajkami” lub ich kupna,
    2. zdjęcie o najbardziej rodzinnym charakterze,
    3. zdjęcie o największym walorze fotograficznym,
    4. zdjęcie z najbardziej kreatywnym podejściem do tematu konkursu,
    5. 10 losowo wybranych zdjęć.
  2. Każdy uczestnik/uczestniczka konkursu otrzyma pamiątkowy certyfikat.
  3. Każdy uczestnik/uczestniczka z klasy 4-8 otrzyma jednakową ilość punktów plusowych.
  4. Nagród nie mogą otrzymać organizatorzy (nawet tych wylosowanych).

 

Postanowienia końcowe

  1. Decyzje organizatora co do przyznania nagród i przebiegu konkursu mają charakter wiążący.
  2. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do 20 listopada 2023 r.
  3. Wyniki zostaną opublikowane na profilu szkoły na Facebooku oraz na stronie internetowej szkoły.
  4. Wszelkie pytania należy kierować wyłącznie drogą mailową na adres: konkurs@sp1.sierakowice.pl