Uwaga, uwaga!
Oto jubileuszowa 10 edycja Szkolnego Konkursu Fotograficznego „Mój dom – moja flaga”.
Przedszkolaki, zerówkowicze, uczniowie kl. 1-8, nauczyciele! Pokażcie, że jesteście „biało-czerwoni”!
Nie może Was zabraknąć!
Link do posta na FB: ZOBACZ
Przeczytajcie koniecznie zasady udziału znajdujące się poniżej.
Zasady 10.edycji Szkolnego Konkursu Fotograficznego „Mój dom – moja flaga”
Zasady ogólne
- Udział w konkursie ma na celu promowanie postawy patriotycznej, obywatelskiej i kultury publikacji wizerunku w sieci Internet.
- Udział w konkursie jest dobrowolny.
- Udział w konkursie mogą wziąć przedszkolaki, zerówkowicze, uczniowie klas 1-8 oraz nauczyciele SP1.
- Biorąc udział w konkursie wyraża się zgodę na publikację wizerunku i podania podstawowych danych osobowych oraz na publikację przesłanej pracy przez organizatora na jego stronie internetowej, prasie lokalnej i innych mediach.
- Zdjęcie lub obraz stworzony (np. w programie graficznym) musi przedstawiać element patriotyczny – flagę, kokardę lub inny symbol narodowy.
- Zdjęcie musi być opublikowane 11 listopada 2023 r. (od godz. 00:00 do 23:59) na szkolnym profilu Facebook SP1 w poście z ogłoszeniem konkursu.
- Na zdjęciu musi znajdować się przynajmniej jedna osoba wymieniona w pkt. 3.
- Wraz z publikacją zdjęcia należy podać imię, nazwisko i klasę/grupę uczestnika.
- Jeśli na zdjęciu jest więcej niż jedna osoba, należy podać dane każdej z nich.
Nagrody
- Organizator nagrodzi:
- zdjęcie które uzyska najwięcej polubień – nie budzących zastrzeżeń pod kątem wykorzystania serwisów do wymiany tzw. „lajkami” lub ich kupna,
- zdjęcie o najbardziej rodzinnym charakterze,
- zdjęcie o największym walorze fotograficznym,
- zdjęcie z najbardziej kreatywnym podejściem do tematu konkursu,
- 10 losowo wybranych zdjęć.
- Każdy uczestnik/uczestniczka konkursu otrzyma pamiątkowy certyfikat.
- Każdy uczestnik/uczestniczka z klasy 4-8 otrzyma jednakową ilość punktów plusowych.
- Nagród nie mogą otrzymać organizatorzy (nawet tych wylosowanych).
Postanowienia końcowe
- Decyzje organizatora co do przyznania nagród i przebiegu konkursu mają charakter wiążący.
- Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do 20 listopada 2023 r.
- Wyniki zostaną opublikowane na profilu szkoły na Facebooku oraz na stronie internetowej szkoły.
- Wszelkie pytania należy kierować wyłącznie drogą mailową na adres: konkurs@sp1.sierakowice.pl