PEDAGOG SZKOLNY  :: Wioletta Szulc – gabinet 47 (I piętro)
 
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
8:00 – 13:00 07:45-08:45 konsultacje dla uczniów

9:40 – 12:50

7:55 – 8:55

9:40 – 14:40

7:40 – 11:40 8:45 – 12:45

PEDAGOG SPECJALNY  :: Joanna Kozłowska – gabinet 52 (I piętro)

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
7.15-7.45 konsultacje

8.55-13.00 pedagog specjalny

 

8.00-11.30 pedagog spec.

12.30-13.15 pedagog spec.

14.15-14.40 pedagog spec.

8.00-13.30 pedagog spec.

14.15-14.35 pedagog spec.

 

11.40-12.35 pedagog spec.

13.50-14.20 konsultacje

12.25-13.00 pedagog spec.

 

 

Pedagog szkolny pełni w szkole zadania w zakresie:

• diagnozy i rozpoznawania indywidualnych potrzeb psychicznych, poznawczych i społecznych uczniów oraz analizowania przyczyn niepowodzeń szkolnych;
• pomocy w organizowaniu działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych i profilaktycznych na terenie szkoły;
• prowadzenia działań i pomocy w rozwiązywaniu kryzysów rozwojowych oraz trudności w przystosowaniu się uczniów;
• udzielania rodzicom porad ułatwiających rozwiązywanie przez nich trudności i problemów wychowawczych;
• współpracy z nauczycielami w zakresie rozwiązywania problemów wychowawczych;
• prowadzenia indywidualnych porad dla uczniów w zakresie eliminowania napięć psychicznych i emocjonalnych oraz rozwiązywania trudności powstających na tle konfliktów rodzinnych i rówieśniczych;
• organizowania pomocy dla uczniów w zakresie wyrównywania braków wiadomości i umiejętności szkolnych;
• organizowania pomocy dla rodziców w zakresie wyrównywania i likwidowania zaburzeń rozwojowych uczniów;
• organizowania i prowadzenia zajęć, warsztatów i pogadanek w zakresie profilaktyki; przeciwdziałania patologiom społecznym; sposobu rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie sytuacjach trudnych dla uczniów, rodziców i nauczycieli;
• organizowania i udzielania różnych form wsparcia i pomocy psychologicznej i pedagogicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli;
• prowadzenie doradztwa pedagogiczno – psychologicznego dla rodziców i nauczycieli;
• prowadzenie działań na rzecz organizowania opieki i pomocy materialnej uczniom z rodzin o niskim statusie materialnym.