W dniach 30.05-03.06 klasy ósme wybrały się w podróż przez Polskę.
Pierwszym przystankiem był Toruń, gdzie zostaliśmy oprowadzeni przez przewodnika. Były pierniki, kary na osiołku a nawet kłódki sympatii pozostawione na moście im.J.Piłsudskiego.
W dalszą trasę wyruszyliśmy po południu, tak by na wieczór dostać się do naszego pierwszego noclegu, pod Olsztynem. Rano obejrzeliśmy ruiny zamku, który jest elementem zamków na Szlaku Orlich Gniazd. Przed południem byliśmy już na Jasnej Górze, którą również zwiedziliśmy z przewodnikami. Na ten intensywny dzień zaplanowane były również papieskie kremówki w Wadowicach. A wisienką na torcie był wieczorny obraz Tatr gdy dojeżdżaliśmy do Zakopanego.
Trzeci dzień upłynął bardzo aktywnie, bo w planie był Czarny Staw Gąsienicowy. Wszyscy dzielnie maszerowaliśmy za naszym przewodnikiem, który opowiadał bardzo życiowe anegdoty z życia górskiego wzięte. Bardzo zmęczeni, ale nasyceni pięknymi widokami, wieczór spędziliśmy odpoczywając.
Kolejny dzień to drobne zakupy, przejazd kolejką na Gubałówkę, zjazdy saneczkowe, spacer po Gubałówce i zjazd wyciągiem krzesełkowym z Butorowego Wierchu. Przejechaliśmy następnie do Term Chochołowskich, gdzie przez trzy godziny zażywaliśmy kąpieli i relaksu w przeróżnych basenach i zjeżdżalniach.
Piąty dzień to od rana podróż do domu, która zakończyła się w śpiewających nastrojach, a nawet w łzach żalu, że to już koniec…